Eerste hoofdcommissaris Marc De Mesmaeker, Commissaris-Generaal van de Belgusche Federale Politie
Ik verwijs naar een eerder dossier over twee dubieuze Belgische transportbedrijven die met Marokko handelen bij het vervoer van landbouwproducten naar de Europese Unie, België in het bijzonder, en waarvan ik wil dat de Europese Commissie ze onderzoekt:
Hun namen zijn Expeditie Bedrijf Transleems en Vervoerbedrijf Anciens Etablissement Theo Leemans. In deze brief zal ik voor beide ondernemingen verwijzen naar “Leemans Transport“.
Het volledige onderzoeksdossier over deze twee bedrijven vindt u in het artikel “François Leemans duwde Nabila Taoufik van de 6de verdieping“, waarin 2 Belgische mannen genaamd François Leemans en Daniel Renson een Marokkaanse vrouw door het raam van een hotel in Tunis duwden.
Het onderzoek begon in de veronderstelling dat François Leemans de eigenaar van Leemans Transport zou zijn en misschien ook de heer Daniel Charles Renson die ik besprak in mijn brief aan Zijne Excellentie Volkan Bozkir, de voorzitter van de Algemene Vergadering van de VN, ter gelegenheid van de 75ste verjaardag van de Verenigde Naties, om hem te laten weten dat de stijging van het geweld tegen de vrouwen aantoont dat de SDG’s in wezen geen succes zijn geweest.
In die brief heb ik het geval vermeld van mevrouw Mie Huang, die afkomstig is uit Vietnam en die samen met 17 andere jonge vrouwen werd vervoerd door een vrachtwagen die vermoedelijk toebehoorde aan Leemans Transport. Onder de gegijzelden bevond zich ook mevrouw Saida Ben Ali uit Waremme (België).
De 18 jonge vrouwen werden naar Longchamp in Frankrijk vervoerd. De vrachtwagen werd beschreven door een overlevende van die beproeving die Miss Huang en Miss Ben Ali heeft gezien. Zij beschrijft de vrachtwagen als een zeebox of een zeecontainer waarin de meisjes alles zouden hebben wat zij nodig hadden.
Het is niet comfortabel om als een slavin in een zeebox te worden vervoerd. De architecten van dit soort onmenselijk vervoer hebben kennelijk niet gedacht aan de sanitaire behoeften van de jonge meisjes tijdens een lange rit die vele uren in beslag neemt, met 18 jonge vrouwen op elkaar gepropt, met zeer weinig lucht om te ademen, en waarbij zij de container niet mogen verlaten, om te voorkomen dat zij zullen weglopen. Het zijn gijzelaars. En omdat ze allemaal buitenlandse vrouwen zijn, worden ze als vee behandeld. Het totale aantal jonge vrouwen dat alleen al in West-Europa op deze manier wordt rond gesleept is onbekend, maar het moet een schrikbarend groot aantal zijn
In het asielcentrum van La Croix-Rouge de Belgique in Doornik heb ik dezelfde behandeling waargenomen voor de internationale vluchtelingen. Ook zij kregen een zeecontainer om in te leven, dag in dag uit. Het merk van de zeecontainer is Containex.
De volgende keer zullen de containers gevuld aankomen in de vluchtelingenkampen van het Rode Kruis, zoals sardienblikjes
De zeecontainer wordt duidelijk gebruikt voor mensenhandel, dat in de loop der jaren waarschijnlijk zal toenemen, en misschien is de levering van containers aan asielcentra met de vluchtelingen erin een strategie in de toekomst.
In het vluchtelingencentrum van la Croix-Rouge hebben ze tenminste het aantal inzittenden beperkt tot maximum 4 personen per container. Als u denkt dat dit humanitaire hulp is, weet dan dat de financiers van het Belgische Rode Kruis dezelfde mensen zijn die 18 jonge vrouwen in zo’n container proppen om ze naar de prostitutiemarkt in Frankrijk te brengen. Ik weet niet of Covid19 iets heeft veranderd voor de vluchtelingen in het asielcentrum in Doornik.
Misschien is de leverancier die de containers aan het Belgische Rode Kruis heeft geleverd dezelfde als die welke de container heeft geleverd waarin Mie Huang, Saida Ben Ali en de 16 andere meisjes werden vervoerd, namelijk Leemans Transport.
Een onderzoek dat ook vandaag nog kan leiden tot opzienbarende ontdekkingen over het menselijk verkeer. We moeten er alleen nog aan beginnen. De Belgische autoriteiten hebben er niet genoeg aan gedaan en zouden er meer aan moeten doen, want mensenhandel met vrouwen en kinderen is een oorlog tegen alle nationaliteiten.
Ik heb de eer u te informeren dat ik de Europese Commissie bij dit onderzoek wens te betrekken.
Ik heb Zijne Excellentie President Emmanuel Macron ingelicht over de reis waarin Mie Huang en Saida Benali verdwenen, aangezien het eindpunt Longchamps was, waar Mie Huang werd vermoord, in stukken gehakt, in een koffer met stenen gestopt en in het Seine-kanaal in Parijs gezonken.
Alleen in de brief aan de Franse president stel ik vragen bij het systeem van de Verenigde Naties als geheel met betrekking tot wat zij voor Frankrijk hebben gedaan, toen dit land in een crisis verkeerde na de terroristische aanslagen in Le Bataclan, Charlie Hebdo, Hypercacher, en op Le promenade des Anglais in Nice. Tot zover de SDG’s.
Sinds 15 juni 2018 was ik op zoek naar de eigenaren van Leemans Transport (Expeditie Bedrijf Transleems en Vervoerbedrijf Anciens Etablissement Theo Leemans. Ik kom elke dag dichter bij het definitieve antwoord :
Ik heb een getuige uit Thailand gevonden die zo’n 20 jaar geleden met 10 of 12 vrouwen uit Thailand per boot naar België is gekomen met Theo Leemans. Hij vertelde mij dat Theo Leemans een Marokkaan was, en geen Belg. Ik dacht onmiddellijk aan kolonel Sellam Sadki, en toen ik hem de foto hieronder liet zien, zei hij “ja, dat is hem”.
Expeditiebedrijf Leemans Transport werd op 20 juli 2013 automatisch uitgeschreven, omdat ze hun jaarlijkse balans niet rapporteren aan de Nationale Bank van België. Maar blijkbaar waren ze nog steeds actief in het najaar van 2018, toen ik werd uitgenodigd om de levensomstandigheden te bekijken van een Marokkaanse en een Roemeense werknemer bij Hoogstraten Aardbeien hier in België, die voordien in Murcia (Spanje) werkten. Zij bevestigden dat Trans Leemans en Leemans Transport eigenlijk Marokkaanse vervoerders zijn van de aardbeien voor het Belgische bedrijf Hoogstraten.
Er is een probleem van mensenhandel met Leemans Transport in Marokko
Het verontrustende is dat het uitgeschreven transportbedrijf in België eind 2018 eigenlijk nog steeds bezig was met het laden en lossen van goederen op Belgisch grondgebied. De jonge Marokkaan vertelde me ook dat hij illegaal emigreerde, dat hij door deze transportfirma naar België werd vervoerd en zich in de cargo verborg, en dat hij ondertussen een verblijfsvergunning van 5 jaar kreeg via de gemeente Hoogstraten en dat hij de Belgische nationaliteit zal aanvragen. Hij liet me Roemeense en Marokkaanse vrouwen ontmoeten die dezelfde riskante reis eerst van hun land van herkomst naar Spanje, en dan van Spanje naar België ondergingen. Zij vonden Hoogstraten veiliger dan Murcia, waar het risico om in de prostitutie-slavernij terecht te komen veel groter is. Vandaar de lof voor de gemeente Hoogstraten.
Hij was gelukkig en de regelmatige papieren deden hem de ontberingen van de migratie vergeten, in vergelijking met de vluchtelingen die asiel aanvragen en die geen antwoord krijgen op hun aanvraag om papieren te krijgen op de normale manier, via het Ministerie van Binnenlandse Zaken.
Ik heb Zijne Excellentie Abdelkader Amara, minister van Openbare Werken, Vervoer, Logistiek en Waterstaat van het Koninkrijk Marokko, geadviseerd over de uitschrijving van Expeditiebedrijf Leemans Transport in België, omdat de kans groot is dat de Belgisch-Luxemburgse Kamer van Koophandel in Marokko de Marokkaanse belastingautoriteiten voor de gek houdt door te zeggen dat Leemans Transport in zijn geheel een volledig conform transportbedrijf in België is, om in Marokko nergens aan te hoeven voldoen. Dezelfde kamer van koophandel zou tegelijkertijd de Belgische fiscale autoriteiten voor de gek kunnen houden door hen te vertellen dat Leemans Transport in Marokko een volledig conform transportbedrijf is.
Een douanebeambte deelde mij mee dat zij ook de Belgische verlopen kentekenbewijzen gebruiken, meestal in het Nederlands, om de Marokkaanse autoriteiten om de tuin te leiden. De twee mensen die dit spel spelen zijn Sellam Sadki (mogelijk onder een valse naam binnen Marokko), en Lucien Leuwenkroon. Met andere woorden, Leemans Transport was en is waarschijnlijk nog steeds overal illegaal actief.
Tot voor kort stond de Belgisch Luxemburgse Kamer van Koophandel in Marokko onder leiding van Lucien Leuwenkroon. Dat was tot december 2020 toen ik zijn profiel op Facebook plaatste, omdat ik hem herkende op een “Wanted” lijst als lid van de Bende van Nijvel. Hij gebruikt een valse identiteit met is “François Leemans”, die hij blijkbaar gebruikt voor het vermoorden van mensen, want dat is de enige misdaad waarvan het bijna onmogelijk is om jezelf vrij te pleiten met het soort grote sommen geld die Lucien Leuwenkroon bewaart op geheime rekeningen in vele vreemde landen.
Wanneer de bazen van Leemans Transport beginnen te voelen dat de situatie zuur wordt, “verhuizen” zij het bedrijf naar een ander EU-land zoals Nederland, veranderen zij de naam in “Leemans Group” en zo lossen zij al hun administratieve problemen op, en houden zij de accountants eeuwig op zoek naar aanwijzingen over wie er achter dit bedrijf zit. Daarom hadden ze een Eurozone en een Schengen-akkoord nodig, voor hun mensenhandel.
Dat was dus niet om het bruto binnenlands product van uw land op te krikken
Er is een probleem met Leemans Transport in Spanje
In Spanje zijn twijfels gerezen over de wettigheid van Expeditiebedrijf Leemans Transport dat heel Spanje moet doorkruisen om in Marokko te komen:
Een Spaanse onderzoeker genaamd Manuel Gonzales uit Zuid-Spanje nam contact met mij op na het lezen van het artikel getiteld “François Leemans duwde Nabila Taoufik van de 6de verdieping” waarin Expeditiebedrijf Leemans Transport werd geanalyseerd. Hij berichtte over het bestaan van een gerechtelijk dossier betreffende 13 Jemenitische vluchtelingen die dood werden aangetroffen in een koelwagen.
Hij zei dat de politie van Zuid-Spanje in 2004 een vrachtwagen van Expeditiebedrijf Leemans Transport heeft geïnspecteerd die verscheidene dagen aan een stuk stilstond.
Toen zij deze openden, vonden zij lichamen in ontbinding van 4 volwassenen en 9 kinderen. Een onderzoek met de Marokkaanse politie leidde hen tot de identificatie van de lichamen die 2 families van vluchtelingen uit Jemen waren.
Een hooggeplaatst persoon uit Marokko, genaamd Kolonel Sellam Sadki bemoeide zich ermee door veel geld te betalen aan de TV en radio kanalen om de ontdekking het zwijgen op te leggen. Het is duidelijk gelukt gedurende 17 jaar lang.
Manuel Gonzales zelf zal de zaak niet doen zwijgen, vooral niet als zijn bevindingen worden gestaafd door waarnemingen van anderen over dezelfde onderneming, zoals de kroongetuige uit Thailand die kolonel Sellam Sadki heeft herkend.
Wie is Leemans of Transleemans Expeditie
Sinds ik over Nabila Taoufik schreef, die uit het raam van een hotel in Tunis op de 6de verdieping werd gegooid, was mijn vermoeden dat Lucien Leuwenkroon de eigenaar zou zijn, omdat ik het logisch gezien past bij zijn valse identiteit “François Leemans” die hij gebruikt voor het plegen van zeer ernstige misdaden over de hele wereld.
Ik vermoed ook dat Lucien Leuwenkroon één van de eigenaars is van Leemans Kredieten die hij beheert onder de valse identiteit “François Leemans“, en die de hele bende van Nijvel Leemans Kredieten zou gebruiken om één of andere buit hierdoor wit te wassen, zoals de lening die het hotelketen NH Belgium van de Lehman Brothers Bank AG heeft ontvangen in 1998. Leemans Kredieten is een kredietinstelling die los staat van de Nationale Bank van België voor wat kredieten en interesten betreft. Vandaar mijn vermoeden.
Bekijk zijn lijst van misdaden met een totaal van 7650 moorden in de wereld. Je hebt logistiek nodig om dat aantal moorden te bereiken. Daarom dacht ik dat Expeditiebedrijf Leemans transport de zijne zou zijn. Ik dacht dat nog meer vanwege het “Marokko” element in dat bedrijf.
“Theo Leemans” is de andere naam die gebruikt wordt voor het zeevervoer, en de getuige uit Thailand bevestigde dat Theo Leemans een Marokkaanse man was.
Ik heb via het Belgisch Staatsblad of enige andere officiële bron van informatie over bedrijven geen namen kunnen vinden van personen die banden hebben met de firma Trans Leemans en Expeditiebedrijf Theo Leemans. Vandaag denk ik dat deze transportbedrijven meer dan één eigenaar hebben.
Een daarvan is “Deldo Autobanden”, een bandenbedrijf in Antwerpen waarvan de eigenaars de heer Joseph Delcroix en mevrouw Paula Donckers zijn, omdat zij inkomsten moeten genereren om zich in te kopen bij de grote pensioenfondsen in de wereld, waaronder de Federatie van het Rode Kruis en de Rode Halve Maan in Genève, die een pensioenfonds blijkt te zijn voor alle werkgevers in België.
Als ik vermoed dat dit echtpaar eigenaar is van delen van Expeditie Bedrijf Transleemans en Vervoerbedrijf Anciens Etablissement Theo Leemans (of Leemans Transport), dan is dat omdat ik me herinner dat Leemans vrachtwagens Deldo Autobanden binnenreed, waar mijn vader de conciërge was, die de deuren voor de vrachtwagens opende en sloot.
Wij woonden in een huis naast het zeer grote magazijn van Deldo Autobanden dat gemaakt is om zeer grote en zeer lange vrachtwagens toe te laten waarin wielen zo groot als die van een tractor werden vervoerd.
Mijn vader en moeder waren ook de schoonmakers van de kantoren van Deldo Autobanden tijdens de weekends. Nadat mijn vader klaar was met het schoonmaken van het magazijn bij de receptie, dat een heel groot glad oppervlak had, gebruikte ik het als ring om te oefenen met rolschaatsen en fietsen.
Soms kwam de dochter van een buurvrouw, Yamina Chellac, rolschaatsen met me oefenen.
Mijn ouders kunnen niet lezen, maar ik wel, en mijn moeder stuurde mij vroeger om mijn vader aan de eettafel te roepen. Ik herinner me dat ik de grote rode vrachtwagens zag, overdekt met plastic zeilen in een uniforme kleur. Ze laadden en losten banden die eerst per schip in Hamburg in Duitsland aankwamen, en dan met de vrachtwagens van Leemans Transport naar Antwerpen.
De vrachtwagens zien er zo uit, met een zeildoek vastgebonden met koorden en met een extra lange aanhangwagen erachter. Ik herinner me de kleur van het zeil en het merk van de truck niet onmiddellijk, maar ik zal u informeren wanneer ik me dat herinner.
Ik herinner me ook dat ik snel door het pakhuis liep, de blikken ontwijkend, niemand begroeten totdat ik mijn vader te spreken krijg. Ik werd bestempeld als de minst sympathieke van de hele familie, maar ik weet dat hun moraal, als die er al is, heel anders is dan de Marokkaanse moraal. Omdat ik een vrouw ben, wilde ik hen een goed gevoel geven van hoe moeilijk het voor hen zal zijn om mij op welke manier dan ook te benaderen.
Expeditiebedrijf Leemans Transport is dus mogelijk geen externe servicepartner van Deldo autobanden, maar onderdeel van Deldo Autobanden en mogelijk zonder contracten en facturen tussen de bedrijven.
Ik heb dit nooit meer kunnen verifiëren, omdat ik in 1989 in Brussel ben gaan wonen en nooit meer naar het magazijn ben teruggekeerd. Ook mijn ouders verlieten Deldo Autobanden toen het dak van het huis waar ze woonden instortte onder het gewicht van de regen.
Er moet een verklaring zijn voor de criminele banden en de straffeloosheid tussen België en Marokko
De andere eigenaars naar wie ik graag zou zien dat de Europese Commissie een onderzoek instelt, zijn de familie Wouterse in Marokko en advocate Inès Wouters, die een familielid is van de Wouterse in Marokko.
Inès Wouters heeft familie in Casablanca. Zij zou een nicht en een neef hebben die dezelfde familienaam dragen als Wouters toen hun ouders en voorouders in Congo woonden en waarheen zij in 1912 vluchtten, toen de Belgische regering het bestuur van de vrijstaat Congo had overgenomen
Bij hun aankomst in België veranderden zij hun naam in “Wouterse” om uiteraard aan de vervolgingen te ontsnappen, en onder die naam vestigden zij zich in 1926 in Marokko met de bedoeling hetzelfde te doen als in Congo, zowel voor de Joden die op dat moment de vervolgingen in Europa wilden ontvluchten, als voor de Moslims en de Afrikanen waaronder de Moorse zoals mijn grootvader, die de oorspronkelijke Marokkanen zijn.
De slavenhandel en de mensenhandel zouden een essentieel onderdeel zijn van de handel van de familie Wouters en Wouterse in Noord-Afrika, Zuid-Afrika, Israël, West-Europa, en eigenlijk in de hele wereld. Gezien dit belang zouden zij de eigenaars kunnen zijn van Leemans Transport in Marokko en verantwoordelijk voor de vele dodelijke verkeersongevallen met vrachtwagens en valse rijbewijzen in mijn land.
Meer informatie vindt u in mijn brief aan Zijne Excellentie President Joe Biden over het mogelijke motief achter de zwendel met valse visa en valse rijbewijzen aan Marokkaanse onderdanen is dat advocate Inès Wouters wilde laten zien dat zij tussen de 200 en 500 euro per uur waard is en om dit te bereiken zij haar toevlucht nam tot zwendel
De eigenaars van Leemans Transport zijn mogelijk allemaal terroristen
Lucien Leuwenkroon en zijn vriend kolonel Sellam Sadki zijn beiden gekwalificeerde terroristen die betrokken waren bij de burgeroorlog in Noord-Ierland, waarnaar Sellam Sadki wapens verscheepte, en waar Lucien Leuwenkroon zou hebben geholpen bij de uitschakeling van een bankier uit Luxemburg, Expeditiebedrijf Leemans zou mogelijk de massale hoeveelheid Toyota Hilux bedrijfsvoertuigen hebben gekocht die I.S. gebruikt om zich in de woestijnen van Syrië en Irak te verplaatsen.
Expeditiebedrijf Leemans en Etablissement Theo Leemans kunnen dezelfde eigenaar(s) hebben van de transportwagens en de ambulances van La Croix Rouge de Belgique.
Mahindra Emirates Vehicle Armouring in de Verenigde Arabische Emiraten (VAE), dat Toyota-auto’s uitrust, zou verband kunnen houden met de geheime bankrekeningen in de VAE, of deel kunnen uitmaken van het contract waarmee de Toyota Hilux-jeeps voor Islamitische Staat werden gerechtvaardigd.
Het enige doel van het verbergen van wie de eigenaars zijn, is het vervoeren van slachtoffers van illegale migratie en mensenhandel uit Marokko en uit andere Afrikaanse landen. Voor meer informatie over het transportbedrijf verwijs ik naar mijn brief aan mevrouw Fatou Bensouda, hoofdaanklager bij het Internationaal Strafhof (ICC) “François Leemans duwde Nabila Taoufik van de 6e verdieping“.
Er is een probleem met Leemans transport in Bosnië
Staat u mij toe een ruw rapport te delen dat ik ontving terwijl ik deze brief aan u schreef:
Leemans Transport heeft vanaf 1989 – 1991 zeer frequent naar Bosnië gereden. Het is het transportbedrijf waarop Titan Cement en Heidelberg Cement een beroep doen voor de verzending van beton, onder meer van België naar Bosnië. Zij hebben met name in 1992, 1993 en 1994 hun leveringen naar Bosnië opgevoerd.
Zij hadden chauffeurs uit Polen en Roemenië in dienst in het kader van een onderaannemingscontract met een andere firma waarvan ik geen nadere gegevens heb ontvangen. Zij leverden het beton aan een Servisch bouwbedrijf dat betrokken was bij de aanleg van massagraven.
Zowel Leemans Transport als de Servische bouwonderneming hebben tot 2006 nodig gehad om alle werkzaamheden af te ronden, die bestaan in het gieten van een hoop cement over de lijken van duizenden Moslims, die de Bende van Nijvel moedwillig heeft gefinancierd.
Ik hoop dat Marokko nu begrijpt hoe de familie Wouterse in elkaar zit en wat hun doelstellingen zijn op Marokkaans grondgebied. Ik dring er bij Marokko op aan de hele familie Wouterse te bevelen te vertrekken op dezelfde wijze als zij in 1912 in de Congo-Vrijstaat voor hun leven moesten vluchten. Ze willen alle Marokkanen doden. Wij weten dat en wij zijn zeer ontstemd over hun inmenging in onze samenleving. Wij kunnen hen niet langer dulden. Marokko is een vrij land en geen kolonie van België of van hun Wereldbank.
Echter, zij zijn niet van plan ons vruchtbare gronden en onze briljante mensen los te laten. Zij willen zich blijven verdiepen in de vindingrijke geesten van onze mensen die wij met waarden en traditie trachten op te voeden om hen zo, fit en gezond, voort te brengen. Daar is een discipline voor nodig die ik zelden in België heb gezien, waar ze onze principes niet begrijpen, zoals “halal”, waar een glaasje whisky na een warm bad geen kwaad kan, waar roken en uitgaan OK is, en tegelijk ook huisdieren overal hebben, en waar ze boter boven olie verkiezen. Zij werken hard aan het beschadigen van hun hersenen op alle mogelijke manieren, en de Marokkanen moeten dat verlies compenseren voor de Belgen? Wij baren geen Marokkanen zodat België hun vermogen kan pikken en daarmee groei voor hun eigen creëren bovenop de ellende in het Koninkrijk Marokko. Onze groei staat stil door de oneerlijke concurrentie van een Belgische maffia. U begrijpt dat dit niet langer kan.
Om greep te houden op ons volk en land, hebben de Wouterse en compagnie I.S. gesticht waarin ontzettend veel Marokkanen zitten die in de vaardigheid van het doodslaan van mensen worden getraind in Syrië en Irak, om ze vervolgens naar Marokko te laten komen en hetzelfde te doen zonder dat de Wouterse ook maar ergens voor wordt lastiggevallen, inclusief de zaken als corruptie en manipulatie van ons volk tegen onszelf. Ze deden precies dat in België in de Tweede Wereldoorlog.
Ik zal er ook op toezien dat geen enkel land ter wereld hen aanvaardt tot ze volledig verdwenen zijn, allemaal. Voorlopig is de Maghrexit het antwoord op deze ellende.
Als Leemans Transport onbekend is in Bosnië, komt dat omdat ze de naam Leemans Transport op de vrachtwagens veranderden in Lubbers Transport niet ver van de Bosnische grens met Servië, meer bepaald in Bihac. Ik ben nog steeds aan het zoeken om meer te weten te komen over het Servische bouwbedrijf…
…gewoon om te weten te komen hoe het was om met België te werken en of ze ooit nog zaken met dit land willen doen, of niet.
Wellicht heeft Leemans Transport de Titan Cement slijpstenen geleverd aan het vluchtelingencentrum “Centre d’aide pour demandeurs d’asile” van la Croix-Rouge de Belgique in Doornik, dat onlangs hun opvangcapaciteit heeft uitgebreid van ongeveer 600 naar 800 mensen met tenten en met de zeecontainers.
Ik heb uiteindelijk het verband met terrorisme gevonden op een nogal verdraaide manier via bedrijfsaandelen van Titan Cement in de Verenigde Staten (VS) en via aanwijzingen naar een onopgelost gerechtelijk dossier over de Bende van Nijvel in België:
De aanwijzing is een vroegere collega die ik had bij KPN-Orange, de heer Bernard Crepin, afkomstig uit Eghezée in Wallonië. Hij kwam in het team van het Project Support Office waar ik in zat, en dat geleid werd door Alfons Nuyts, naar wie ik onderzoek heb gedaan sinds hij zich maandenlang vijandig tegen mij keerde zonder dat iemand in het team begreep wat precies zijn probleem was. Ik kwam erachter dat hij beroepsmatig zeer jaloers was op mij en dat hij op een dodelijke wijze wedijverde, als een killer aap.
Alfons Nuyts ontsloeg me uiteindelijk op het nippertje. Het ontslag gebeurde onmiddellijk na mijn terugkeer van een ziekteverlof na een Covid19-achtige longontsteking.Ik diende een klacht in tegen KPN-Orange om de wantoestanden in het bedrijf publiek bloot te leggen waarvoor Alfons Nuyts verantwoordelijk is. Hij heeft het bedrijf op haar knieën gebracht tot het bijna failliet was.. Een volledig gerechtelijk dossier tegen Alfons Nuyts ligt bij het advocatenkantoor Moureau-Jourdan.
Ik had nooit het profiel van Bernard Crepin onderzocht, noch zijn rol in mijn ontslag, omdat ik me meer bedreigd voelde door Alfons Nuyts. Hoewel de heer Crepin ook in het gerechtelijk dossier voorkomt als iemand die marginaal tegen mij samenspande met Alfons Nuyts. Ik heb het gezicht van Bernard Crepin herkend in een robotfoto van de Bende van Nijvel. Hij zou verdachte nummer 19 zijn (oranje cirkel).
In de loop van de laatste maanden heb ik het dossier van de Moordenaars van Brabant onderzocht, toen er nieuwe elementen in de pers verschenen, waaronder de foto van Daniel Renson met een machinegeweer in zijn hand. Hoewel hij “de onbekende man” wordt genoemd, is het bevestigd dat hij lid is van de Bende van Nijvel.
Toen herkende ik Roland Willemyns, Lucien Leuwenkroon en Joseph Gheysens. Samen met Daniel Renson maken zij deel uit van de Rode Kruis-maffia die over de hele wereld haat financiert omdat zij menselijk bloed nodig hebben om zich mee te voeden. Zij zijn ook natuurlijke HIV-dragers, die dat gebruiken als wapen om de mensheid te vernietigen.
Om uit de gevangenis te blijven, vermoed ik dat zij juridisch worden bijgestaan door advocate Inès Wouters. Zij zou de fiscaal adviseur van de Bende van Nijvel zijn, die mogelijk de geheime rekeningen met valse identiteitskaarten en paspoorten heeft aanbevolen, evenals het witwassen van fondsen uit de misdaad via aandelen in de VS, waaronder Titan Cement. Zij is een hogepriesteres en maakt deel uit van de Rode Kruis maffia.
Terwijl ik op zoek was naar Alfons Nuyts op de “gezocht” lijst van de Bende van Nijvel, vond ik in plaats daarvan zijn vriend Bernard Crepin. Ik heb zijn robotportret in oranje omcirkeld, maar ik heb over deze ontdekking gezwegen tot ik ondersteunende elementen vond die de werkelijke en de historische banden met de Rode Kruis maffia bevestigen.
Een voorbeeld van een historische band zou de collaboratie met de NAZI tussen 1936 en 1945 kunnen zijn, vooral als iemand van de familie Wouterse en de familie Crepin beiden aanhangers waren van de fascistische Rex-beweging van Léon Degrelle in Wallonië. Zij zouden samen gevochten hebben en gestorven zijn aan het Oostfront in Rusland, in 1945.
Zoals u begrijpt is dit onderzoek een zeer grote onderneming waarvoor internationale samenwerking nodig is.
Mag ik u voorlopig een lijst van mogelijke familieleden van de Bende van Nijvel die gearresteerd, vastgehouden in kampen en geëxecuteerd op verschillende manieren, waaronder onthoofding tussen 1942 en 1945, zowel in België als in het buitenland. Er is dus mogelijk een historische band die de het gedrag van de bende verklaart in het hedendaagse.
Dit zijn de activiteiten van de bende tussen 1942 en 1945. Zo verdienen ze geld, als saboteur, bakker, nachtwaker, bataljons commandant, spion, politie en schoenmaker | Dit is de bende in 2021 met de geheime bankrekeningen op basis van valse identiteiten |
De hoogste percentage van activiteit was saboteur en bakker | De hoogste bedragen zijn bereikt door Jacqueline de Croÿ, Inès Wouters en Alfons Nuyts uit de selectie van kinderen uit families met een oorlogsverleden. |
De rol van bakker zou nog steeds de activiteit zijn van de Wouters bij Bakkerij Wouters. De rol van saboteur is nog steeds te vinden bij Jacqueline aan de hand van de balansen die ontbreken bij de Nationale Bank van België van Fondation Les Princesses Jacqueline de Croÿ et Massimo Lancellotti, en die via de rechtbank de KBC bank tracht te saboteren.
Men kan verder gaan in de analyse door bijvoorbeeld de mogelijke schoenmaker te vinden. Ik vermoed dat het Lucien Leuwenkroon kan zijn die misschien aanvankelijk naar Marokko is getrokken omwille van het leder dat een voorname sector is voor de Marokkaanse export. De bataljons commandant zou Willemyns kunnen zijn. De spion is Daniel Renson. De politie en nachtwaker is Dirk Duflou, waarvan de oorsprong van zijn familienaam ook twijfelachtig is. De naam Van Hulle zou kunnen passen bij de weerstand.
De naam Leuwenkroon komt niet voor in de lijsten van geëxecuteerden, en wellicht gaat het over een joodse naam (LebenKrön) die de familie van Lucien zich vermoedelijk hebben toegeëigend juist om de terechtstellingen te ontlopen. Vandaar de Holocaust.
Uit dit onderzoeksresultaat blijkt dat er voor de naam “Leuwenkroon” in het geheel geen genealogie bestaat. Het is een nieuwe naam van 40 tot 50 jaar geleden. Ik denk dat het een naam is die in de jaren 70 is bedacht. Ik kan deze naam niet vinden in België vóór die datum.
In België vind ik informatie over 4 personen die deze naam dragen. Het gaat over de broer en de zusters van Lucien waarvan de gegevens in dit uittreksel van Immo Leuwenkroon van het Belgische Staatsblad staan.
Toch is het nodig nat te gaan dat ze echt bestaan, want Lucien is een foefelaar die tot alles in staat is om de ladder op te klimmen en om zichzelf te projecteren naar het evenbeeld van iemand anders, waarschijnlijk van iemand in zijn familie.
Het is zeer waarschijnlijk dat Lucien Leuwenkroon iets anders heette en mijn vermoedens zijn gebaseerd op de naam “Leemans”, een naam die vaak opduikt in de zaken van Lucien Leuwenkroon.
Welnu, er was een stichtend lid van het Europees Parlement, Victor Louis Leemans, een beroemd Vlaams politicus die in heel Vlaanderen het economisch beleid van Adolphe Hitler invoerde. Voor één keer verwijs ik naar zijn Wikipedia-pagina voor meer informatie, bij gebrek aan meer wetenschappelijke bronnen. Hij zou het voorbeeld kunnen zijn dat Lucien wil nabootsen
Op basis van de naam Leuwenkroon worden geen oorlogsslachtoffers of represailles gevonden, maar onder de naam “Leemans” bracht mijn onderzoek het bestaan aan het licht van 4 personen tijdens de Tweede Wereldoorlog, waarvan één van Antwerpse origine, die werden gearresteerd en in hechtenis genomen. Een werd neergeschoten, twee verdwenen in het niets, en een ander wiens einde niet bekend is. Wat Leemans Emile betreft, weerhoudt niets mij ervan te denken dat het Victor Louis Leemans is, gezien de gelijkenis in de geboortedatum die met een paar jaar veranderd kan zijn. Noteer dat er één is die in Vichy werd gearresteerd.
Het Antwerpse nachtverblijf “Victor” zou door Victor Leemans kunnen zijn opgericht voor diensten op het gebied van vervoer over water, verwerking en conservering van vlees, met uitzondering van vlees van gevogelte, camping en caravaning (toerisme), beheer van bedrijven, bemiddeling bij verkoop, aankoop en huur van onroerende goederen tegen vergoeding of contractueel. Het vervoer over water zou kunnen overeenkomen met Vervoerbedrijf Anciens Etablissement Theo Leemans
Het nachtasiel is gevestigd aan de Desguinlei 33, 2018 Antwerpen en de administratieve vestiging met de hierboven beschreven functies is opgericht op 22 maart 1929.
Link uitgeschakeld om veiligheidsredenen.
Ik stel me voor dat deze faciliteit voor een regerings manager in de NAZI-tijd diende als knooppunt voor het vervoer van gevangenen voor de slacht naar de vernietigingskampen (toerisme), om de eigendommen van de slachtoffers, zoals hun bedrijven en winkels, en hun huizen, beter te kunnen stelen.
In de moderne tijd is deze plaats een nachtverblijf voor hoofdzakelijk alle collaborateurs (met of zonder papieren), zoals in de tijd van de NAZI, maar deze keer voor Lucien Leuwenkroon. Hij veranderde zijn naam en vluchtte naar Marokko om deze band met het verleden van zijn familie, die blijkbaar slagers waren, uit te wissen.
Wat opvalt in het onderzoek naar Victor Leemans is dat er geen informatie is over zijn familie, zoals de achternaam van de echtgenote en de namen van zijn kinderen, noch of hij kinderen heeft of niet. Het achterhouden van informatie is typerend voor Lucien Leuwenkroon zoals wij hem kennen, en typerend voor de NAZI’s. Het gebrek aan transparantie is in overeenstemming met het Rode Kruis
Wat de Leemans betreft, vond ik een subtiele link met Doornik. Kijk eens naar de vluchtelingenopvang van het Belgische Rode Kruis in Doornik die op Auschwitz lijkt.
Daarom denk ik dat Lucien Leuwenkroon de eigenaar is van Leemans Transport. “François Leemans” zou wel eens zijn echte naam kunnen blijken te zijn.
Er is geen evolutie in het gruwelijk gedrag van de kinderen en kleinkinderen van deze groep die in het buitenland of tegen de buitenlanders in België nog steeds dezelfde criminaliteiten uitvoeren.
In mijn boek Allah Ghaleb trek ik de collaboratie als zijnde een ondergeschikte activiteit in twijfel. De zogenaamde collaborateurs zijn de leidinggevende NAZI zelf. Het voorbeeld van het Oostfront toont dit aan. Daar hebben ze onder de hoedanigheid van NAZI gevochten en niet als “collaborateur”.
De heer Bernard Crepin bezit 0,8 % van de aandelen in Titan Cement onder de valse identiteit van Bernard Crippins, die een Brits onderdaan uit Exeter zou zijn. Hij zou de aandelen hebben verworven via de Bank of New York Mellon op 16 april 2003.
Het gebruik van valse identiteitspapieren voor het verbergen van geld in buitenlandse banken en voorraden cement, hoogstwaarschijnlijk voor de bouw van massagraven zoals die in Bosnië, ondersteunen de veronderstelling dat de heer Bernard Crepin deel uitmaakt van de Brabantse Moordenaars, en dat de robotfoto van verdachte nr. 19 inderdaad hem betreft.
Van voren gezien is de heer Bernard Crepin middelmatig lang en zeer mager als iemand die verticaal als een sandwich is geplet. Vanuit zijn profiel gezien is hij ook mager, waardoor zijn hele lichaam eruit ziet als een strijkplank. Hij ziet eruit als een krijgsgevangene, met uitgeholde wangen als iemand die maandenlang geen eten heeft gekregen. Alles wat je van hem ziet is zijn skelet, maar hij is zeer intelligent.
Ze moeten zijn foto gebruiken om geld in te zamelen voor OCHA en de Wereldbank tegen hongersnood
Zijn neus is één rechte lijn, zoals bij de drie modellen hierboven. Hij heeft een zeer kleine mond en geen lippen, slechts één kuif. De andere bijzonderheid is dat zijn oren enorm zijn en uitsteken. Tenslotte zijn zijn ogen echt heel klein zoals op de foto in het midden, en ze puilen uit zoals op de “gezocht” robotfoto van verdachte nummer 19.
Ik zal verdere details over de heer Bernard Crepin in een apart dossier uitwerken. Hij is mogelijk een van de aandeelhouders van Leemans Transport gezien zijn zakelijke kwalificaties op zijn CV,
Ik ben ook getuige van Leemans Transport dat IKEA-achtige meubels uit Zweden in Brussel aflevert, en van kinderen die om hulp schreeuwen
Skandi-Kids verkocht IKEA-achtige meubelen voor de inrichting van kinderkamers. Skandi-Kids werd gerund door een Belgische man en een Zweedse vrouw op de Gribaumontlaan 7, 1150 Sint Pieters Woluwe, sinds ongeveer 1991. Ik woonde daar sinds september 1990. Toen ik op dit adres aankwam, was er een broodjeszaak zoals Au Coin du Pain in Parijs. Ik heb het transportbedrijf leren kennen via de Zweedse vrouw die elke maandag, wanneer de winkel gesloten was, de leveringen in ontvangst kwam nemen. Op een mooie lentedag vroeg ze me haar even te vervangen en even voor de winkel te staan omdat ze even naar de WC moest. Toen onthulde ze dat de transporteur Leemans Transport heet en dat de naam niet op de vrachtwagen te zien is.
Ik heb nooit echt meer over Scandi-Kids geweten of opgezocht, want de eigenaars zijn enge mensen. De Zweedse vrouw ziet er goed uit, maar haar Belgische man ziet eruit als een vogelverschrikker die mensen wegjaagt. Zijn lichaam is als een levend skelet, en zijn gezicht is als dat van een dode die uit het graf is gekomen, met grijze ogen die er op enge manieren uitpuilen. Hij rook altijd een pijp met zware tabak, echt veel te zwaar om kinderen in zijn winkel te ontvangen.
Ik heb kinderen horen schreeuwen en huilen, maar ik besteedde er nooit aandacht aan totdat de benedenbuurvrouw mij vertelde dat zij de Zweedse vrouw geweld had horen gebruiken tegen bepaalde kinderen die naar haar winkel kwamen. Ze was te bang om de politie te bellen. Ik vond geen gegevens van 1991 of later over Scandi-Kids op de Gribaumontlaan 7, 1150 Sint Pieters Woluwe. Er bestaan geen jaarbalansen voor die periode, maar er bestaan wel getuigen. Ik wist van hun verhuis naar Oudergem, naar een grotere winkel, nadat ik dat adres in 1998 verlaten had. Ik vond een officiële oprichting van Scandi-Kids als een bedrijf op 14 januari 2010. Ze waren waarschijnlijk al bijna 20 jaar illegaal actief
Ik heb over Scandi-Kids geschreven aan Hunne Majesteiten de Koning en de Koningin van België op 2 april 2020, dat zij mij wellicht hadden besmet met een Covid-19-achtige ziekte. 5 maanden later, op 9 september 2020, vraagt het bedrijf faillissement aan, zo blijkt uit hun bedrijfsgegevens.
Nu, ik denk dat ik het geschreeuw van de kleine kinderen aan de politie had moeten melden, toen ik daar woonde. Ze zouden in verband kunnen worden gebracht met mensensmokkel en verdwijning van kinderen in België en misschien ook in Zweden, met de hulp van Leemans Transport.
Nu, ik denk dat ik het geschreeuw van de kleine kinderen aan de politie had moeten melden, toen ik daar woonde. Ik realiseerde me niet dat ik nog midden in de internationale misdaad zat, omdat ik in een hogere middenklasse buurt woonde, en niets van dat alles verwachtte. Zij zouden in verband kunnen worden gebracht met mensensmokkel en de verdwijning van kinderen in België en misschien ook in Zweden, met de hulp van Leemans Transport. Daarom denk ik dat het bedrijf illegaal opereerde en waarom er geen naam op de vrachtwagen stond. Een zeer goed bewaakt gebouw van de Europese Commissie stond vlak naast het mijne in Sint Stevens Woluwe aan de Gribaumontlaan, vlak bij het Leopold II-plein.
Waar haalt Leemans Transport het geld vandaan om zo’n belangrijke vloot van vrachtwagens te ontwikkelen?
Hoe zij aan het geld komen om de nieuwste merk vrachtwagens te betalen en de chauffeurs in te huren, is wat ik graag zou willen dat de Europese Commissie onderzoekt betreffende Leemans Transport, met dank bij voorbaat.
Staat u mij toe voor te stellen hieraan op mondiaal niveau te werken in het kader van ons partnerschapsprogramma met de naam “From Mawazine to Panama Papers“, dat ten doel heeft de jonge generatie op te leiden in nieuwe financiële onderzoeksmethoden om “de Vijand” te identificeren in de Eerste en Tweede Wereldoorlog, en in de huidige economie.
Ik heb de eer een memorandum van overeenstemming op te nemen met de Europese Commissie als geheel, omdat we de betrokkenheid van alle departementen nodig hebben om een 360° inzicht in de economie en de financiën te bereiken. Het resultaat van “From Mawazine to Panama Papers” is dat onze financiële systemen een nieuwe vorm krijgen en dat er interdisciplinaire professionals worden opgeleid die met een brede mix van vaardigheden kunnen werken aan 360°-innovaties.
Het programma was oorspronkelijk bedoeld om het Koninkrijk Marokko te helpen nooit meer verstrikt te raken in een koloniale en hoogst misbruik makende economische relatie die bestaat uit criminaliteit zoals mensenhandel en seksslavernij, drugshandel, wapensmokkel, massamigratie in de clandestiniteit, gewelddadig extremisme en terrorisme, dit alles onder het mom van “toerisme”. De bilaterale handelsovereenkomsten die Marokko ondertekende, waren met een Belgische maffia die wordt geregeerd door de Bende van Nijvel. Zij hebben mijn land onhandelbaar gemaakt.
Ik stel voor om voor meer details het eerder gedocumenteerde dossier te raadplegen over de twee transportbedrijven waarvan de namen Expeditiebedrijf Trans Leemans en Vervoerbedrijf Anciens Etablissements Theo Leemans zijn.
Gelieve verdere vragen te richten aan Zijne Excellentie Lucien Leuwenkroon, voorzitter van de Belgisch Luxemburgse Kamer van Koophandel te Casablanca. over de juridische status van Expeditiebedrijf Leemans Transport, waarbij de Belgisch Luxemburgse Kamer van Koophandel te Casablanca de ultieme instantie in Marokko is waartoe men zich kan wenden met vragen die betrekking hebben op de handel tussen België en Marokko, hetgeen wij moeten aannemen.
Lucien Leuwenkroon en Jos Delcroix delen samen een groot aantal misdaden en slachtoffers, zoals het doodschieten van 6 ongewapende Amerikaanse mannen in Baton Rouge, Louisiane op 17 maart 1991. Beide mannen en de familie Wouterse delen wellicht de diefstal van landbouwgrond in Marokko, waaronder de landbouwgrond van mijn grootvader van moederszijde El Arabi Bouhammou.
Misschien hebben zij hun valse identiteiten gebruikt om grond op te kopen, zoals in het voorbeeld van een stuk grond in Mumbai waarop Jos Delcroix “alias Laurent Vermeulen” een sweatshop bouwde waaraan grote merken de confectie naartoe uitbesteden, om even later vast te stellen dat hun merken werden vervalst. Om alle sporen hiervan uit te wissen, bliezen ze het hele bedrijf met iedereen er nog in op met een gaslek. De heer Laurent Vermeulen kon niet worden gevonden omdat hij niet in het echt bestaat, alleen op papier.
Een soortgelijk lot wacht alle arbeiders in de Marokkaanse groenten- en fruitsector in Marokko en in België die met Expeditiebedrijf Leemans Transport werken, zodat alles wat zij hebben gezien en gehoord of zelfs maar het bestaan ervan op Marokkaans grondgebied wordt uitgewist, net als de vervalste modemerken in Mumbai.
Ik weet niet of u nu nog bereid bent om een van de twee mannen te geloven, of het nu Lucien Leuwenkroon is of Jos Delcroix. Ze hebben in Marokko tenminste één gangster van zeer hoge rang die hen helpt het land van de arme boeren te stelen. Kolonel Sellam Sadki. Geen “kolonisatie” is mogelijk zonder de hulp van de plaatselijke bevolking.
Ontdek meer over onze precisie methoden in mijn vorige brief. Het ziet er naar uit dat we sinds 2016 in de juiste richting gingen, toen we het programma “From Mawazine to Panama Papers” hebben geformuleerd, omdat de harde kern in België zit.
Een studie zoals deze kan u in de toekomst outsourcen naar de Center for Moroccan International Alliances die opgericht werd om het gewelddadig extremisme te bestrijden door bedrijfsactiviteiten te organiseren opdat de aandacht naar het verdienen van geld met verstandelijke inspanningen, zoals wetenschappelijk onderzoek en ontwikkeling, zoals het leveren van diensten, en zoals het vervaardigen van goederen, maar niet met mensenhandel. Via CMIA kunt u voordeel halen uit de multiculturele mogelijkheden om criminele fenomenen in een geglobaliseerde economische context beter te begrijpen.
Ik heb de eer een samenwerkingsakkoord bij deze brief te voegen.
Ik dank u en al de leden van de Federale Politie, bij voorbaat voor uw hulp, voor de aandacht die u aan mijn verzoek zult besteden en voor uw kostbare tijd. Ik zie ernaar uit om een partnerschap te tekenen met de Federale Politie.
Met de meeste hoogachting,
Naima Mouali
President of United Chambers and Innovation Consultant
Founder of Anaccell Corporation
Mail address: Avenue Decraene 3, B-7500 Tournai
email : nmouali@firemail.de
Mobile and WhatsApp + 32 465 40 15 98
Twitter: @unitedchambers @meedanaltatweer