Aan President Hollande: Denkt u dat Azoulay een moordenaar is ?

aa-put-this-one-will-ya

Au Président Francois Hollande: Pensez-vous qu’Azoulay est un assassin?.

To President Hollande: Do You Think Azoulay Is a Murderer ?

Oorspronkelijke brief met volledige uitleg (FR) : Au Président de la République française Francois Hollande : Merci d’appliquer les recommandations pour Nice

Nederlandse versie zie hieronder :

 

Geachte President Hollande,

 

Mijn beste wensen voor 2017, dat het een jaar van een bevestigde voorspoed en vrede mag weten in Frankrijk en elders.

 

Op 17 juli 2016, na de aanslagen in Nice, stelde ik voor om de families van de terroristen te controleren en om ze sommen geld te laten betalen aan de families van de slachtoffers, bijvoorbeeld.

 

Onlangs heeft Turkije deze maatregels van Nice toegepast na de moorden in de Reina nachtclub in Istanbul. Door het controleren van de echtgenote van de dader kwamen ze sneller op zijn spoor en men kon de plannen voor een andere aanval voorkomen.

De maatregels van Nice moeten ook worden toegepast op de bendeleiders of de maffia leiders en / of hun financierders, om een de georganiseerde misdaad te beëindigen, terwijl men menselijk met de families van terroristen zou moeten blijven.

 

Een bendeleider zou Zijne Excellentie André Azoulay, de adviseur van Zijne Majesteit Koning Mohammed VI kunnen zijn. De rol van de orkestratie van de aanvallen werd bevestigd door M Padraig O’Hanlon, een veteraan Noord-Ierse vechter. Hij ontmoette de heer André Azoulay in Belfast voor de financiering en voor de bewapening van zijn militie door de FN (Fabrique Nationale in België). Zijn militie is INLA (Irish National Liberation Army).  Welnu, zou de heer Azoulay zich hebben gepresenteerd onder een andere identiteit in Belfast. De naam die hij gebruikt nu zou een valse identiteit zijn.
Over dit onderwerp, heb ik de eer met u mijn correspondentie te delen met de Nederlandse vorsten, Zijne Majesteiten Koning Willem-Alexander en koningin Máxima, over Zijne Excellentie André Azoulay, want hij is een Nederlander en de naam “André Azoulay” zou een identiteit zijn die hij gebruikt voor de orkestratie van de georganiseerde criminaliteit vanuit Marokko.

 

De dochter van André Azoulay is Audrey Azoulay, de huidige Minister van Cultuur in Frankrijk, die ik heel veel bewonder. Ze heeft talent en grote kwaliteiten.  Kunt u aan haar vragen of haar vader heeft een andere naam heeft ?

 

Vorig jaar in november heeft de heer O’Hanlon Zijne Excellentie André Azoulay op tv gezien in een reportage over de COP22 conferentie (7-18 / 11), afgelopen november in Marrakech. Hij is inderdaad de persoon met wie hij sprak in Belfast. Ik nam zijn verklaringen op en ik heb die naar Zijne Majesteit Koning Mohammed VI gestuurd om ernaar te luisteren. Ik heb de eer de brief aan Zijne Majesteit Mohammed VI met u delen.

Onlangs kreeg ik van een high-level Noord-Ierse bron veel meer schadelijke informatie over het imago van de adviseur van de koning van Marokko.  De heer André Azoulay zou schuldig zijn van een moord op twee jongens die seksueel misbruikt waren. De veteranen van de INLA militie hebben de  bebloede kleding bewaard die de heer André Azoulay droeg tijdens het misdrijf.

Echter, in mijn ogen, blijft André Azoulay een onschuldige man, zolang er geen bewijs van schuld is.  Mijn positie is heel anders in vergelijking met zijn eigen positie toen met mij. In het verleden had hij de aan het Belgische Parket het bevel gegeven om mij te beschuldigen van vervalsing van visa en paspoorten en om mij te veroordelen voordat ik de kans kreeg om mijn onschuld te bewijzen. In plaats dat de het Belgische justitie mijn schuld zou bewijzen, hielden ze me jaren bezig met het bewijzen van mijn onschuld, want er waren geen bewijzen van schuld.  Ze begonnen zelf later met het maken van de bewijzen, en dat mislukte uiteraard, want ik ben er niet ingevallen.
Om een einde te maken aan de twijfels en de controverses rond de heer Azoulay, heb ik gisteren een brief gestuurd aan Hare Majesteit Koningin Elizabeth II van Groot-Brittannië en Noord-Ierland met het verzoek de kleding die de heer André Azoulay zou gedragen hebben tijdens de moord op twee kinderen terug te vinden, en om DNA-tests uit te voeren. Ik heb de eer naar de brief met u delen.   

 

Ik wil hierbij de maatregels van Nice door u laten implementeren.  Dat wil zeggen dat voor de waarheid af te dwingen moet vertrouwen worden op de familieleden van een vermoedelijke terrorist. Ons doel is DNA-testen uit te voeren op zijn dochter Audrey, om te bepalen of het bloed op de kleding van de heer André Azoulay is of niet.  Het is in die zin dat u de maatregels van Nice kunt toepassen in uw regering, lieve President Hollande.

Als werkgever van Audrey Azoulay, de Franse minister van Cultuur, kan u de medewerking van uw minister verzekeren in deze cruciale en wereldwijd onderzoek voor de rechtsstaat, de democratie en de vrijheid van de burgers van Europa ?  Als staatsambtenaar en minister vertegenwoordigt ze alle waarden van de Europese Unie.
Zo kunt u effectief een einde maken aan de Islamitische Staat, Daesh, Al Qaeda, zoals Frankrijk dit al doet in een voorbeeldig en bewonderenswaardige manier.

In dank u voor uw medewerking, lieve President Hollande, en gefeliciteerd.

Met oprechte groeten,

 

Naima Mouali, United Chambers

 

Leave a Reply

